Edit: Sukat ovat perillä! Minulla ei itselläni ole niistä kuvaa, koska aioin kuvata ne kun lähdin postiin, mutta kamerasta olikin patteri loppu. Mallina oli MagKnitsin uusimman numeron Rainy Day Socks. Kuvia voi katsella siis tuolta Tekele&Tuunaus -blogista, kaimalleni menivät.

Mahtavatkohan salaiset sukkani olla kadonneet postin syövereihin? Laitoin ne nimittäin postiin jo toissaviikolla, mutten ole kuullut niistä halaistua sanaa sen jälkeen... Tiedustelujakin on perään jo tehty. Jospa nuo vielä perille päätyisivät.

Lueskelin eilen Lauran blogia, jossa hän esitteli uutta Hourglass Sweateriaan. En ole aiemmin tuosta puserosta kuullut, mutta menin linkkien perässä katselemaan muita saman mallin kuvia. Ja löysin Amelien tekemän oman villatakkiversion. Ja sellainenhan on pakko saada. Koska kyseistä kirjaa (last minute knitted gifts) ei ole meidän, eikä lähikirjastoissa, niin taidan joutua soveltamaan kuvasta. Nytpä olen sitten pähkäillyt, että mahtaisiko onnistua Oliviasta, eli saisinko siitä siis tarpeeksi napakan. Laura oli saanut omansa tehtyä 11 kerästä. Minulla on muistaakseni juuri sen verran oliviaa. Mutta jos otan pienemmät puikot, niin langankulutushan muuttuu... eli riittääkö lanka kuitenkaan.

Minulla on näköjään vaikeuksia päättää mihin seuraavaksi ryhtyisin. Edellisessä postauksessa on todennäköisesti puhuttu ihan jostain muusta suunnitteilla olleesta neuleesta... eikä edellinenkään ole vielä valmis. Kiinnostaisi vain kauheasti alkaa laskeskella noita silmukkamääriä ja muita.

Olen myös ostanut paria kangasta kevään aikana hameita varten, mutta jostain syystä hameet ei nyt inspiroi. Sen sijaan olen suunnitellut kaikenlaista muuta takeista laukkuihin ja tunikoihin niistä kankaista. Nuorempana (olen TOSIvanha nytkin...) tykkäsin pitää hameita, mutta äitiys on tainnut tehdä minusta mukavuudenhaluisen. Mieluummin pidän nykyään farkkuja ja vielä nimenomaan joustavia sellaisia!

Alkoi vaikuttaa turhan hiljaiselta ja poika olikin kaakaopaketilla, siispä tämä postaus tässä!